Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

09 mars 2011

Fribiljetterna slut - bloggträff lördag kl. 14 i monter B:21

bild: Kistamässan (inte jag på bilden tyvärr) Odlingsvitrin från Hasselfors jord.

Fribiljetterna via den här bloggen till trädgårdsmässan Rum&Trädgård är nu slut. Grattis till de 10 första som skickade mail till mig på tradgardsturisten@gmail.com. Ni har fått svar av mig, de som inte fått det - har heller inte fått någon biljett tyvärr. Kön blev rätt lång, jag fick 35 mail totalt under 1,5 dygn.

Det var trevligt att få läsa korta trevliga kommentarer från er. Flera kommer utifrån landet och ska hit till Kista Stockholm för mässan bl a. Någon från Åre hade brutit benet och ville gå på Rum&Trädgård trots kryckor men hon blev utan fribiljett, tyvärr.

PS Om någon ger återbud, betar jag av mailen i tur och ordning.

Kanske ses vi där?!!

Bloggträffen på lördag den 12 mars kl. 14 är i monter B:21! (inte i bloggcaféet som jag skrev i förra inlägget). Det är utställarna i Antik och Kuriosamontern som har tagit initiativet till det.


Blog Widget by LinkWithin

4 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Grattis alla ni som vann:) Hoppas att ni nu får det riktigt trevligt:) Ha det gott/Monne

Carina sa...

Tack så jättemycket för min vinst av biljett :-))
Det ska bli så roligt att åka dit.
Kram

Lotta/loppran sa...

Väldigt glad för min biljett, tack igen!

Unknown sa...

Grattis alla ni som fick fribiljetter. De är nu utdelade och klara. Alla som fått en biljett har också fått mail av mig. Lycka till nästa gång. Kanske lottar jag ut även till Nordiska trädgårdar i slutet av mars. hej svejs /Ann