Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

06 februari 2009

Idag lördag hoppas jag att mitt besöksantal uppnår 1000!

Istället för trumpetfanfar till mig själv, lägger jag då ut en favoritbild. Men inte förrän bloggen är uppe i 1000 besökare (på 1,5 månad)! Kanske blir det först nästa vecka. Trevlig helg "whereeveryouare"

Min favoritplats, som vanligt, i skärgården, midsommar08, bland vänner och vacker natur. Kan livet vara bättre?

PS Jag tror att det var någon från Tullinge, som sökte på "trädgårdsresor 2009" via google.se som var den 1000e besökaren i lördags. Hej, kul att du tittade in, hoppas att du hittade något som du gillade. Å varmt välkommen tillbaka.

Alltid roligt med en kommentar!
5 kommentarer

Inga kommentarer: