Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

03 februari 2009

Stora Bloggpriset delades ut i måndags kväll...

Och med en enkel närbild av min favoritblomma VALLMO säger jag grattis till alla vinnare (Är det en opiumvallmo?)

I min egen (TT) omröstning, hade jag lagt min röst på Slottsträdgårdsmästaren (i första hand), Fundera Grönt eller Fototriss. Så att ni vet. Men jag är glad att "Bokhora" vann i nöje/kultur-gruppen. Det är en seriös och nischad blogg. Husmusen är inte heller en dålig blogg i sin genre. Men inte riktigt inom mitt intresse.

Kommentar från Anders: "Javisst är det en opievallmo! vackrare får man leta efter. Men flyktig är den ju. Fast frökapseln är nästan minst lika fin som själva blomman. Jag håller med om fundera grönt. Man kan verkligen behöva såna bilder. Den här tiden är ju 50% flykt in i det som kommer" Tack Anders, då vet jag! /Trädgårdsturisten

Så här står det om priset på Aftonbladets sida:

- Bloggandet har blivit en folkrörelse som ger enskilda människor ökad makt att påverka sin omvärld. Numera är bloggandet en av de viktigaste vägarna till inflytande och fördjupad demokrati. Genom Aftonbladets hederspris vill vi på Aftonbladet främja goda bloggprestationer. Länk till hedersprisets blogg!

Länk till listan över samtliga nominerade i de olika grupperna!


Länk till vinnarna på bild!

Om du vill kommentera, klicka här!
3 kommentarer

Inga kommentarer: