Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

03 november 2009

Present till 10000e besökaren

Grattis till dig som surfade in på min blogg som 10000e besökare, du får en bok hemskickad till dig. Hör av dig till mig på tradgardsturisten@gmail.com, så kan jag skicka din present.
Det står på avsändaren att du bor i Simlångsdalen eller någonstans i Halland är det iallafall. GRATTIS önskar Trädgårdstomten!


Så här såg det ut hos mig kring 10000e besökaren (klicka på bilden om du vill läsa).



När den 10000e besökaren kommer till min blogg, så tänker jag faktiskt ge bort något till den personen, om det är möjligt att lokalisera henne eller honom). Ska fundera på vad..troligen blir det en bok om trädgård på något sätt...eller jag fnular vidare på något annat roligt.
Hälsningar från den generösa trädgårdstomten.

Nu står mätaren på 9940 (3 nov 09)
Nu står mätaren på 9516 (27 okt 09)
Nu står mätaren på 9185 (22 okt 09)

Kommentar!

PS Jag har haft lite mycket att göra, så jag har inte hunnit vara så aktiv på bloggen, men snart är jag igång igen..

Inga kommentarer: