Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

05 november 2009

Grattis till Anita som vann boken om Perenner

Anita vann boken, och var den 10000e besökaren på min blogg.
GRATTIS!
Du får boken PERENNER av Lisa Winnerlid "De 125 bästa sorterna från A-Ö" (Bokförlaget Semic) med posten. (och du har också beställt boken Italienska trädgårdar genom mig, så den skickar jag också).

Kommentar från Anita på min blogg:
Glömde skriva ett Grattis till dig.
Kikar emellanåt på din blogg då man får upplysning om vad som händer i hela trädgårdsvärlden.Anita

Så jätteglad jag blev för priset.Du får gärna skriva att jag vunnit...
Bor i villa med trädgård 3 km från centrum (Halmstad). Har en bok om perenner av Britta Tingdal men den är inte så innehållsrik så har du någon annan så tackar jag. ..
Tack än en gång och kram på dig. Anita


Anitas trädgårdsblogg heter Ormbunke, klicka här för att komma dit.
Gillar verkligen bloggfotot överst. Underbar bild! /Trädgårdstomten
Kommentar, klicka här!

Inga kommentarer: