Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

16 mars 2012

Radio Halland intervjuar mig om italienska trädgårdar


Igår torsdag åkte jag till Halmstad via Göteborg för att berätta om Italienska trädgårdar med massa vackra bilder för medlemmar i Hallands trädgårdsförening och allmänheten. Halvvägs ringer telefonen och det är Palle på radio Halland som har utsett ett evenemangstips för dagen i Halland; en intervju med mig, den passionerade trädgårdsturisten, om - ja - italienska trädgårdar. Hallå....






Lyssna: 17.00 - 17.30 torsdag 15 mar 2012


Här ovan kan du lyssna om du vill. Efter introduktionen, så ligger intervjun 19 minuter in i programmet. Du måste dra ploppen mot höger, tills det står cirka 19:00/30.12. Samtalet är4,5 minuter långt och avslutas med fin musik "Frida" av Birger Sjöberg.

Ett stort tack till alla ni - över hundra personer som kom till föredraget, det var väldigt trevligt! Och särskilt tack till Kristina och Vivian som bjöd in mig...och till stationsvärden, som fotade.
Buon giorno.







Trädgårdsresor och utflykter i Sverige, England, Italien och Frankrike, läs mer här!
Blog Widget by LinkWithin

1 kommentar:

Vivian Tisting sa...

Tack, det var härligt inspirerande att lyssna på dig och se dina fina bilder, hoppas vi ses fler gånger.
Kram
Vivian