Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

22 februari 2012

Jag lottar ut fribiljetter till trädgårdsmässan Rum & trädgård



...årets första "trädgårdsmässa".




Jag lottar ut Blog Widget by LinkWithin10 fribiljetter till Rum & Trädgård, mässan med inspiration för inredning, trädgård, shopping etc.

De som följer mig, de som är medlemmar på min blogg Den passionerade tradgardsturisten, har förtur. 1 biljett per person. Värde: 130:-

Gör så här: Skriv till tradgardsturisten@gmail.com - skriv om du är medlem och om du också är intresserad av att få mina nyhetsbrev då och då, som berättar om de trädgårdsutflykter och resor som jag arrangerar via Trädgårdsturisten.
hej svejs



Blog Widget by LinkWithin

Inga kommentarer: