Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

19 januari 2012

Inspirationsbilder på G...


Senare idag torsdag lägger jag in inspirationsbilder från Formex, Stockholmsmässan. Lite trädgårdsprylar, lyktor, textil, smycken med blomkänsla, trädgårdsmöbler etc. Jag var på frukostmöte där och fick lyssna på några riktigt inspirerande designers. Sen gick jag runt 3 timmar bland montrarna i sal A och C- och såg en hel del fina grejer, men också mycket upprepning. Det var väldigt många utställare som var danska och norska?? Och jag pratade en stund med Ernst K, han hade mycket spännande på gång, berättar mer ikväll...

Återkommer....hej svejs.

Ni vet väl ...Nordiska trädgårdar på Stockholmsmässan i april. Nedräkning pågår. Länk till deras hemsida HÄR. Blog Widget by LinkWithin

1 kommentar:

Alen Trädgård sa...

Ser med spänning fram emot kvällen och en rapport från mässan:) Alltid trevligt att kunna följa den över nätet när man inte kan närvara personligen. Skulle tycka att det var kul att träffa Ernst K, honom gillar jag jättemycket. Ha det gott/Monne