Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

28 augusti 2011

Den stora trädgårdsfesten, tips på bloggar som skriver om den...


Här är några bloggare där jag hittade bilder och bra texter om
Den stora trädgårdsfesten på Sofiero som avslutades idag.

(Själv var jag inte där, och min kamera är stulen...men jag har många minneschips kvar som tur är)

Bloggare

Kronblad och lantliv

Sam´s notebook

Helsingborgs Dagblads artikel

Cesars trädgård

Njutbarahem

Med fingrarna i jorden

Själv lyckades jag inte ta mig längre än till Mälardalen idag, Mariefred, Strängnäs och Taxinge slott.

Snart kommer ett inlägg om utflykten till Sörmlands trädgårdar nästa lördag 3/9.
Några platser kvar i bussen. www.tradgardsturisten.se

1 kommentar:

Alen Trädgård sa...

Så trist att mista kameran:( Det är alltid trevligt att följa olika evenemang genom andra människors ögon om man inte själv kan närvara;) Bloggar är fantastiska:)Ha det gott/Monne