Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

05 december 2010

Fototriss denna vecka: Det här är jag

Blog Widget by LinkWithinHelena på bloggen Fototriss utmanar oss alldeles extra den här veckan. Hon och vinnaren i "res-tema-tävlingen" Mikabella, vill att det genom tre bilder ges "en liten presentation av alla fina deltagare. Kan vara saker man älskar, saker man tänker på, saker man brinner för. Självporträtt, omgivning, hobbys, en dag i livet?"
Det är inte lätt beskriva sig själv genom tre foton. Men här är mitt försök!

Filosofisk, äventyrlig, drömsk, resvan livsnjutare som älskar att bada.
Ann i södra Thailand (jan 2010), i Krabi-området, blickar ut över den vackra stranden och solnedgången

Växter, arkitektur, Trädgårdskonst
Gillar att sitta i en korgstol på verandan till vårt hus eller under mitt prydnadskörsbär, Prunus accolade.

Dans, gemenskap, vänner, skärgården, norra viken på ön.
Små grodorna dansas på favoritplatsen på sommaren i Stockholms skärgård.

Det som saknas är bild på min BOKHYLLA, min STEN- OCH SNÄCKSAMLING och mina KAMEROR!!


www.tradgardsturisten.se 
-resor med guldkant till trädgårdar i Sverige, England, Italien och Frankrike

5 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Jättebra presentation:) Jag tror inte jag skulle klara att beskriva mig med tre foton:)))Ha det gott/Monne

NinaVästerplana sa...

Fina, stämningsfulla bilder som säger mycket om dig.....
O ännu en gång, grattis på födelsedagen Ann.
Hoppas du har´t himla gôrgôtt
Nina

Rantamor sa...

Jag känner dig ju inte, men nu vet jag ju lite mera om dig.
Och jag gillar att du bara visar sommarfoton....mysigt.

Ha d gott.

Jah Hollis sa...

Det var ju en bra sammanfattning av dig själv på veckans tema.

Pumita sa...

Härliga bilder som berättar en hel del om dig.