Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

14 oktober 2010

Jag vet.

Blog Widget by LinkWithin
Nu händer det inte mycket på bloggen, men det beror på att jag inte får plats med fler bilder på min hårddisk, så när jag frigjort utrymme då är jag nog igång igen.
Idag är en härlig!!! höstdag här i Stockholm.
Ha det gott.

1 kommentar:

Lusthuset sa...

Det är ett problem jag känner igen...vet faktiskt inte riktigt vad jag skall göra. Har skaffat en extern hårdisk, men vet inte om man vågar förpassa mina bilder till den och lita på att det inte försvinnet ut i cyberrymden för alltid. Lite tråkigt för jag har så många bilder på G. Ha en skön höst i alla fall. Kram!