Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

22 juni 2010

Trädgårdsturismen ökar

..och min bok som kom ut april 2010, om Engelska trädgårdar går jättebra. Flera inlägg på nätet och många recensioner, senast i Sydsvenskan kring 8 juni, vilket är jättekul. Om någon vill köpa ett exemplar av boken signerad, maila mig på tradgardsturisten@gmail.com.







Läs här om trädgårdsturism, i artikel på DN.se.

1 kommentar
Kommentar, klicka här!


Bilden ovan är från en av mina trädgårdsresor till Toscana, Italien, genom resebyrån Tema Toscana.

Välkommen till min hemsida om trädgårdsresor.



Inga kommentarer: