Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

17 april 2010

Snart 20000 besökare

37 kvar till 20000 besökare på den här bloggen. Den 20000e besökaren får ett exemplar av min nyutkomna bok Engelska trädgårdar. Dvs om hon/han är NY "follower" på min blogg idag eller imorgon och att jag kan lokalisera besökaren. Kul om du registrerar dig som följare av bloggen. Det blir mycket engelskt under försommaren. Välkommen!


HÖR AV DIG OM DU VAR DEN 20 000e besökaren, min e-post-adress är: tradgardsturisten@gmail.com.

Inga kommentarer: