Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

12 mars 2010

Vinn biljett till Nordiska trädgårdar 8-11 april.

Bild: Citadellets koloniträdgårdsområde Landskrona © Trädgårdsturisten

Hej trädgårdsvän. Vill du vara med i en utlottning om biljetter till Nordiska trädgårdar 8-11 april? Det enda du behöver göra är att skicka en inspirerande bild på en skånsk trädgård till mig. Värdet är 140kr per biljett. Jag har 3 biljetter.

Min e-post adress är: tradgardsturisten@gmail.com


Senast 21 mars. Om du vill läsa mer om den skånska montern på mässan, titta på mitt förra inlägg nedan.
Kommentar, klicka här.

Inga kommentarer: