Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

21 augusti 2009

Lek med ord, testa själv


eller kanske så här..

eller så skriver man själv in valfria ord i en ruta och trycker på random (och låter slumpen avgöra)



Klicka på lilla bilden till vänster på min bloggsida, så kan du själv skapa ett pussel av ord, utifrån din blogg-URL...

Glöm inte Pumpa&Peppar-dagen på lördag den 22a, se mitt förra inlägg!

Nej, nu är det nog dags att lägga sig..kl. är 3.Och jag vill tillägga, att jag förstår om någon tycker att detta är en meningslös sysselsättning. . .
Kommentar, jomenvisst!

Inga kommentarer: