Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

22 januari 2009

600 besökare på 1 månad


Just nu var den 600e besökaren inne på bloggen (sen räknaren startade). Det var någon från Stocksund utanför Stockholm som sökte efter "blomsterpassion". Hej hej på dig! Tack för att du kom på besök och välkommen åter. För att fira detta tillfälle (för mig själv), drygt 1 månad efter räkneverkets start, så lägger jag ut en av mina favoritplatser, som jag drömmer om vintertid. Vår hyr-ö i skärgården utanför Sthlm. 7 kommentarer..
Alltid roligt med kommentar, konstruktiv eller spontan. Klicka här!

Inga kommentarer: