Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

21 december 2008

Julstämning "recycled"

Recycled christmas.
Här är mina bidrag till fototriss inför julen. 1. Röda och orangea rosor som torkat har jag samlat i en skål på en bädd av torra rosblad, blir min juldekoration i år. Bild 2. När amaryllisarna bryts så kan man ju sätta blommorna i ett vinglas, ser lite juligt och festligt ut tyckte jag. 3:an föreställer rötter från hyacinter. Det går inte att kommentera på min blogg - nåt fel på det hela, men har gjort som man ska. Något med widgets??


Återvunna rosor

Återvunna amaryllisar som gått sönder

Hyacint-rötter i vatten (recycle?)

Inga kommentarer: