Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

28 augusti 2010

Efter trädgårdsfesten

Efter städningen efter vår trädgårdsfest 21 augusti
Före städningen, rätt snyggt med alla flaskor och glas....

I en helt annan del av trädgården....står en underbar stol från African art som jag fått från vänner. Stolen är tillverkad i Gambia. Nu ska här funderas på vad stolen ska fundgera som...jag tror som växtklättrare mer än stol.

Blog Widget by LinkWithin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej hej, nu funkar kommentarsfunktionen även på den här bloggen.
Kram

Med fingrarna i (j)orden sa...

Jättefint stol. Här skulle den bli överväxt med murgröna på en sommar typ. (Är jag trött på att murgrönan invaderar eller?). Jag tycker den är snygg som den är.
Men det blir säkert bra med lite växter också,
Eva

Gunilla sa...

Riktigt snyggt med alla tomflaskorna efter festen. Men välstädat är ju inte dumt heller :o)

Vilken läcker stol den kommer nog att bli fin med klätterväxter.

Ha det gott
Gunilla