Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

21 december 2010

Mitt facebook-år 2010 - statusraden..

Helt slumpartat har Facebook analyserat mitt år 2010 på statusraden...resultatet är lite oväntat, men kanske inte en helt osann bild av vad jag haft för mig.... Från kanelbullar och promenader på isen på Mälaren, via trädgårdsmässan i Stockholm bland blommor och blad, till releasefest för min bok Engelska trädgårdar i april och en trädgårdsresa till Italiens Amalfikust. Därefter Rod Steward-konsert i Globen, årets perenn blomsterfunkia, i november. På hösten en hel del spännande trädgårdsbesök i Skåne och runt Stockholm, en underbar kattunge Bella kom ni i mitt liv 1 september. Och än en gång ett besök i Globen, med stor middag och fest och veckan därpå luciafirande med Adolf Fredriks musikklasser.

Nu är dagarna korta men vackra, och det känns roligare än nånsin att ha julhelg i det vita landskapet. Sammanfattningsvis så tycker jag året inte varit så tokigt.. Lite upp och ner..men mycket står förstås inte på statusraden.... det bästa händer alltid i själva VERKLIGHETEN, inte i den digitala världen. God Jul och gott nytt år önskar jag dig som läser. Ta hand om dig själv och andra under ledigheten. JULKRAM!!

Blog Widget by LinkWithin

4 kommentarer:

slottsträdgårdsmästaren sa...

God Jul och ett Gott Nytt År önskar jag Dig!

Med fingrarna i (j)orden sa...

Hej Ann!
Lite reklam för din nya bok på min blogg. Jag ser verkligen fram emot att frossa i den i jul (inga kalorier!).
Önskar dig en
GOD JUL
Eva

Alen Trädgård sa...

God Jul och gott nytt år önskar jag dig med!! Förhoppningsvis behöver vi inte vänta så himla länge till innan våren är här igen:)) Ha det gott/Monne

Unknown sa...

Tack "Slottsträdgårdsmästaren", "Med fingrarna i jorden" och "Alen trädgård" för "avslutningsorden" på året 2010. Osäker på hur mycket jag kommer att blogga över helgerna. Ses 2011./Ann