Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

16 maj 2010

Fototriss denna vecka: Stark

FOTOTRISS den här veckan, är på temat: Stark. (Krya på dig Helena!) Min tolkning av temat baserar sig på färska bilder från helgen men är kanske något långsökt. Det kan till och med jag medge. Vad tycker du?

Stark blåsippa klarar av att växa trots hård vinter, sly och eklöv

En långhornad ko på Södra Stavsudda i fredags med starka åsikter. Hon och jag diskuterar om grinden ska vara öppen eller stängd.

Stark dimma i skärgården Kristi Himmelfärdshelen. Detta är Tjägö.

6 kommentarer
Kommentera gärna fototrissen, klicka här!


Mer bilder från mig och trädgårdsmiljöer, ligger ute just nu och veckan som kommer på Mind the Gap, Brittiska turistbyråns blogg. Jag är gästbloggare om engelska trädgårdar. Klicka här för att läsa bloggen där, om Great Dixter.


Blog Widget by LinkWithin

Inga kommentarer: