Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

11 november 2009

Fototriss denna vecka: Porträtt

Fototriss denna vecka vill att vi visar porträtt. Det är inte riktigt det jag brukar fota, men jag gör en fri tolkning av det och visar mina porträtt som fastnat på min kamera och plockats ur arkivet.
Hund vaktar renässansträdgården villa Gamberaia, i Settignano utanför Florens, Italien

Ljuv kvinnofigur i Villa Cimbrone i Ravello i Italien (om jag inte helt har tagit fel)
Palermo city på Sicilien, i bakgrunden Stadshuset (tror jag)

6 kommentar
Kommentar, klicka här!

Inga kommentarer: