Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

02 oktober 2009

8000 besökare ikväll


8000 besökare till bloggen fram till ikväll (från april 09). Det kanske inte är något att fira kan en del tycka, men jag gillar att hitta en anledning, så hipp hipp hurra! Och jag ska skärpa mig när det gäller att dela med mig av utländska trädgårdar.
Den jubilerande besökaren nr 8000 kom (lite oväntat) från England (se ovan: Kanske en utlandssvensk?).
De övriga efter kl. 1930 kom från bl a:
Hörby, Skåne
Malmö
Wareby
Umeå
Huddinge
Västra Frölunda
Wantage, Oxfordshire
Gliwick, Katowica (intressant!)
Stockholm
Örebro
Spånga
Oxelösund
Malmö
Nödinge
Mariestad
Bromma
mm
KUL ATT NI BESÖKER MIG DÅ OCH DÅ, VÄLKOMMEN TILLBAKA! Jag besöker er då och då, men vet inte riktigt vilka ni är.
och så här stod det på min feed (jag gjorde en skärmdump)



Nu vet jag vem den 8000e besökaren var: OF SPRING AND SUMMER sa...

Hejsan! Ja, det var tydligen jag som var din 8000 besökande! Kul! Stämmer att jag är utlandssvenska, men jag bor i London. Trevlig blogg du har med intressant information. Ha det så bra. Ingrid

Kommentar, klicka här!

Inga kommentarer: